Odpowiedzi

2010-03-18T21:01:02+01:00
Nadmierne opalanie, przyczynia się do groźnych chorób skóry. Skóra szybciej się wysusza i starzeje.
Umiarkowane opalanie syntetyzuje naturalną witamien D w naszym organiźmie.
Słońce wytwarza w naszym organizmie witaminę D z cholesterolu gromadzącego się tuż pod skórą i niektórych steroli pochodzenia roślinnego. Zużywa więc część naszego cholesterolu.

Prosze :)
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:03:45+01:00
Umarkowane opalanie
- może naprawdę bez torturowania się długimi godzinania leżania na słońcu zdobyć piękną apalenizne
- nie nastąpi tak bardzo odwodnie organizmu
- nie uszkodzimy sobie skóry
- nie bedzie dużego ryzyka zachorowania na chorocy skóry


przeciw intensywnemu opalaniu się
- spieczemy sobie skórą, która zamaist wytworzyć piękną opaleniznę bedzie nam schodzić płatmi
- łatwo doprowadzić się do poważnego popażenia skory
- bardzo są groźnie pronienie UV
- zwiększyamy ryzyko zachorowania na raka skóry
17 3 17