Odpowiedzi

2010-03-18T21:07:18+01:00
Ja chciała bym pojechać do Nowego Jorku, ponieważ lubię mieszkać w dużych miastach, bo czuję się tam swobodniej i jest tam dużo sklepów itp.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:16:36+01:00
Na naszej planecie fascynuje mnie miasto "Nowy Jork" ponieważ jest tam wiele fascynujących atrakcji Np: Wieża Eiffela , The Metropolitan Museum of Art najstarsze a zarazem największe muzeum w stanach zjednoczonych , Piękny Central Park który znajduje się na Manhattanie i spełnia rolę zielonych płuc miasta. Został założony w roku 1853. Park zajmuje 341 hektarów powierzchni. New York Public Library (biblioteka) Chrysler Building został wybudowany w latach 1928 - 1930. Obecnie jest to drugi co wielkości budynek w Nowym Jorku, piąty w USA i dwudziesty drugi na świecie. Empire State Building to wieżowiec, który do roku 1973 był najwyższym budynkiem w Nowym Jorku. Oraz wile innych atrakcji :) .



Ja bym to tak napisała .
1 5 1
2010-03-18T21:25:22+01:00
Chciałbym odwiedzić Nowy Jork w dniu jakiegoś wielkiego pojedynku pięściarskiego w Madison Square Garden. Gala byłaby wieczorem a w ciągu dnia zwiedzałbym tą fascynującą metropolię. Oczywiście Manhattan to podstawa do odwiedzenia w tym mieście zobaczyć Empire State Building. Popłynąć rzeką Hudson i wejść na największą statuę wolności spośród 3 na świecie, symbol demokracji w Stanach Zjednoczonych i stamtąd zobaczyć zachód słońca nad drapaczami chmur w NY potem wrócić i przeżyć emocję w najsłynniejszej hali świata.


PS. jestem pewien że są 3 statuy na świecie jedna NY, druga w Paryżu a 3 w Las Vegas
1 5 1