Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:14:54+01:00
1towazyski
2miły
3sympatyczny
4wysportowany
5inteligentny
6o ciekawych zainteresowaniach
7majacy wielu przyjaciuł
8lubiacy ze mna rozmawiac
9potrafiacy sie bawić
10ciekawy swiata
11kulturalny
12lubiany
13szanowany
14przystojny
15uprzejmy
16majacy ze mna wspulne poglondy
17lubiacy tych samych ludzi
18majacy własne zycie
19marzycielski
20romantyczny
21kochajacy przyrode
22chetny do pomocy
23godny zaufania
24potrafiacy pomuc
25uczciwy
26uczuciowy
27lubiacy słuchac
28aawsze gotowy do pomocy
29szczesliwy z zycia
30lubiący muzykę
31podruzujący
32z rozległą wiedzą
33pomocny w nauce
34 z ciekawym stylem
35bardzo pogodny
36potrafiacy wysłuchać
37umiejacy dochować tajemnicy
38sledzacy wiadomości
39tolerancyjny
40zawsze na wszystko gotowy
41miły wobec innych
42 nie ulega złym wpływa
43poszeza wiedze
44lubi nowe doswiadczenia
45rozszezajacy zainteresownia
46chetny by poznawac innych
47otwarty
48szanujacy poglondy innych
49dobry do ciekawej rozmowy
50umiejacy prowadzic dyskusje
51nie krytykujacy poglądów innych
52ładnie sie ubierajacy
53dbajacy o siebie
54staje w obronie słapszych
55lubi przyrode
56z dobrymi planami na przyszłość
57ambitny
58dazacy do celu
59nie poddajacy sie bez walki
60znajacy sie na wielu zeczach
61ciekawy poglondów innych
62szanujacy cudza prace
63znajacy chistorie
64potrafiacy jezyki
65majacy wiele mozliwosci
66potrafiacy sie dzielic z innymi
67uczuciowy
68potrafiacy pocieszac
1 5 1
2010-03-18T21:18:49+01:00
1.jest ładny
2. śmieszny
3.kasiasty
4.umi się całować
5.fajnie się ubiera
6. lubi sport
7.lubi koszykówkę
8.lubi siatkówkę
9.interesuje się tylko mną
10.nie jest zazdrosny
11.ma fajnych rodziców
12. ma fajną rodzinę
13. jest humorystyczny
14 jest romantykiem
15.jest wariatem
16 jest szalony
17.lubi zabawę
18 umi być poważny
19 fajnie się z mnim rozmawia o różnych ważnych sprawach
20.umi doradzić
21.umi się bić
22.nie marudzi
23.robi mi prezenty
24.kocha mnie
25.czasami lubi się pokłucić
26.pomysłowość
27.ambicja
28.mądrość
29 czasami może palnąć coś głupiego ale bez przesady
30.dyscyplina
31.odpowiedzialny
32.zmysłowy
33.inteligentny
34.sprawiedliwy
35.rozsądny
36. nie przewidywalny
37.entuzjastyczny
38.odważny
39.aktywny w związku
40.asertywny
41. nie agresywny
42. nie ulegający
43.musi być też moim przyjacielem
44.godny zaufania
45.pewny siebie
46. lubiący sport
47.pracowity
48.skromny
49.oryginalny
50.i co najważniejsze zrozumienie od jego strony


napisałam tylko połowę sorki
ale myślę że te najważniejsze cechy :P
1 5 1