Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T21:02:49+01:00
DANE.
(4,x,y)-ciag arytm
(4,x+1,y+3)-ciag geom
OBL x,y

x=(4+y)/2 c. arytm
x+1=√[4(y+3)] c. geom

2x=4+y--------->y=2x-4
(x+1)²=4y+12
x²+2x+1=8x-16+12
x²-6x+5=0
Δ=36-20=16 √Δ=4
x1=(6-4)/2=1------->y1=-2
x1=(6+4)/2=5------->y2=6
ODP. Liczby x,y to (1,-2) lub (5,6)
1 5 1
2010-03-18T21:05:27+01:00
Kolega wyżej ma dobrze :D sorrki