Odpowiedzi

2010-03-18T21:07:39+01:00
20^2 = 12^2 + x^2
400 - 144 = x^2
256 = x^2
x = 16
P = 16* 12 = 192
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:07:40+01:00
(bok) a=12
(bok) b=?
(przekątna) p=20

b=√20²-12²= √400-144= √256=16

Pole=ab=12*16=192

Na 100% poprawne, więc ośmielę się liczyć na naj :D

Mam nadzieję, że pomogłem :)
2010-03-18T21:08:02+01:00
A=12cm
d=20cm
z pitagorasa obliczam bok b
b²=d²-a²
b²=20²-12²
b²=400-144
b²=256
b=16cm

pole=ab=16×12=192cm²