Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:12:56+01:00
Oda do radości:
fa fa sol la la sol fa mi re re mi fa fa mi mi x2
jeśli o to chodzi.
Inny zapis ;
Fis Fis G A A G Fis E D D E FIS FIS E E x2
2010-03-18T21:18:19+01:00
Wlazł kotek na płotek -
sol mi mi fa re re do1 mi sol sol mi mi fa re re do mi sol sol mi mi fa re re do mi sol sol mi mi fa re re do mi do


Kanikuły ;P
do mi sol fa re re mi mi sol sol fa re re la la la sol sol do do la la la sol sol do mi sol fa

2010-03-18T21:43:03+01:00
Ballada peruwiańska:
mi la gis la si do² si do² re² mi² sol² sol² mi² la² sol² la² sol² mi²
mi² re² do² la mi² la
mi la gis la si do² si do² re² mi² sol² sol² mi² la² sol² la² sol² mi²
mi² re² do² la do² la

,,dwójka" oznacza nutę w wyższej oktawie.



szukałam - znalazłam, drugą część. THX <3