Odpowiedzi

2010-03-18T21:12:32+01:00
Zaproszenie !

Serdecznie zapraszamy panią dyrektor Alicje Włodarczyk na przedstawienie teatralne wystawiane przez klasę 3 c , które odbędzie się w ___________ dnia ______ o godzinie ______
Klasa 3 c
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:13:24+01:00
Mamy zaszczyt zaprosić panią dyrektor Alicję Włodarczyk na przedstawienie teatralne, które odbędzie się (data) o godzinie (godzina) w naszej szkole.

Mamy nadzieje, że zaszczycie nas pani swoją obecnością:
Uczniowie z 3C
1 3 1
2010-03-18T21:14:46+01:00
Zaproszenie
Mamy przyjemność zaprosić Panią Alicje Włodarczyk na przedstawienie teatralne, które odbędzie się 12 października br.
w szkolnej hali. Początek przewidywany jest na godz. 13.20
Liczymy na Pańską obecność.
Uczniowie klasy 3c
1 5 1