Rośliny są organizmami samożywnymi.
w jakim procesie same sobie wytwarzają pokarm?

...........................................................................
gdzie ten proces zachodzi?

...........................................................................

3

Odpowiedzi

2010-03-18T21:12:15+01:00
Rośliny są organizmami samożywnymi.
w jakim procesie same sobie wytwarzają pokarm?
w procesie fotosyntezy
gdzie ten proces zachodzi?
ten proces zachodzi w liściach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:13:03+01:00
W jakim procesie same sobie wytwarzają pokarm?

.......fotosynteza.....
gdzie ten proces zachodzi?

...w lisciah roślin, a dokładniej w chlorofilu ktory zawarty jest w lamellach granum
1 2 1
2010-03-18T21:13:52+01:00
Wytwarzają pokarm w procesie fotosyntezy.
Przebiega ona w ciałkach zieleni w liściach.