Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:17:43+01:00
2- drugi
5. piąty
12. dwunasty
15 piętnasty
19 dziewiętnasty
26 dwudziesty szósty
60 sześćdziesiąty
108 sto ósmy
657 sześćset pięćdziesiaty siódmy
919 dziewięćset dziewiętnasty
1369 tysiąc trzysta szećśdziesiąty dziewiąty
15 4 15
2010-03-18T21:18:03+01:00
-drugi
-piąty
-dwunasty
-piętnasty
-dziewiętnasty
-dwudziesty szósty
-sześćdziesiąty
-sto ósmy
-sześćset pięćdziesiąty siódmy
-dziewięćset dziewiętnasty
-tysiąc trzysta sześćdziesiąty dziewiąty

8 4 8
2010-03-18T21:19:20+01:00
2-drugi 5-piąty 12-dwunasty 15 piętnasty 19 dziewietnasty 26 dwudziesty szósty
60sześćdziesiąty 108 sto ósmy 657 sześćset pięćdziesiąty siódmy 919 dziewięćset dziewietnasty 1369 tysiąc trzysta sześćdziesiąty dziewiąty
5 4 5