Jak możemy przyczynić się do jedności kościoła ?
Jak możemy przyczynić się do świętości kościoła ?
Jak możemy przyczynić się do powszechności kościoła ?
Jak możemy budować apostolskość kościoła ?

Proszę o pomoc , potrzebuję na jutro ! ; ]

2

Odpowiedzi

2010-03-18T21:20:39+01:00
Trzeba byc katolikiem nie tylko wierzacym ale i praktykujacym.


Pozdrawiam kuba1007p
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:26:25+01:00
1. Do jedności kościoła możemy się przyczynić poprzez dobre traktowanie bliźniego, nawet tego który czyni nam źle. Ludzi wątpiących chcących odejsc od wiary przekonywać do zmiany decyzji. Tłumaczyć im, iż jeśli nie Bóg to co im da radosć z życia.
2. Do świętości kościoła możemy się przyczynić nawet przez własną postawę. Dobrze traktując innych, przejaw miłości do bliźniego świadczy o dobroci jaka w danej wspólnocie panuje.
3. Do powszechności kościoła możemy się przyczynić po przez rozmowe z innymi niewiernymi. Przekonywaniem ich do powroru do kościoła, oraz przez samo rozpowszechnianie bibli i dobrego imienia Jezusa ( wszystkich świętych)
4. Apostolskość kościoła znaczy rozpowszechnianie i nauczanie. Taką postawę możemy okazywać przez głoszenie słowa Bożego. Poprzez pomoc innym w trudnych sytuacjach, by nie myśleli, iż są sami. Bo Bóg zawsze posyła kogoś z pomocą.
12 4 12