Odpowiedzi

2010-03-18T21:19:30+01:00
Wspaniałemu koledze - z życzeniami uśmiechu na twarzy oraz miłego czytania - (i tu wpisz kto )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:20:23+01:00
Dla mojego kolegi ......tu wpisz imie..... z okazji...... od.........
Niewiem ja bym tak napisała.. ale zrób jak uwazasz :) Powodzenia
2010-03-18T21:21:17+01:00
Dla mojego najlepszego przyjaciela Tomka, za to że jest fajnym kolegom i można liczyć na jego pomoc.

To powinno go pocieszyć xD