Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:37:41+01:00
Pole koła = πr²
a)
r = 1,2 m
P=
π × 1,2²= 1,44π m²
b)
d=3,6 dm
r=1,8 dm
P=
π × 1,8²= 3,24π dm²
c)
Obwód koła = 2πr
obw= 4π cm
r= 4π : 2π= 2
r=2 cm
π × 2² = 4π cm²
2009-10-27T15:39:08+01:00
A) r=1,2m
P=II r kwadrat
(II- pi)

P=1,44 IIm kwadrat

b)średnica=3,6dm
r=1/2 3,6dm=1,8dm
P=3,24IIdm kwadrat

c) obwód= 2 II r
2IIr=4II
4=2cm
P=4IIcm kwadrat