Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:24:51+01:00
Przez około pół roku na wyspie panowały wielkie upały, natomiast resztę czasu wypełniały ulewne deszcze. Ta pora deszczowa była bardzo uciążliwa dla Robinsona, gdyż większość czasu musiał spędzać wtedy w jaskini, w której mieszkał.



Rozszerz jakoś np. daj dużo przymiotników...
2010-03-18T21:58:16+01:00
Moim zdaniem Robinsonowi najbardziej przeszkadzała pora deszczowa ponieważ woda uniemożliwiała mu rozpalić ognia.Deszcz padał przez 4-5 mies.Crouze przez to musiał szukać suchego miejsca do snu lub do odpoczynku.Trudniej było mu zbierać żywność.