Odpowiedzi

2010-03-18T21:29:20+01:00
Biologia- Raduje się serce, raduje się dusza, Kiedy rano uczeń pod tablicę rusza! Oj dana, oj dana, pytanie od rana, Oj dana, oj dana, hej! Nie smakuje obiad, śniadanie, kolacja. Wczoraj śniła mi się znów asymilacja. Oj dana, oj dana, biologio kochana, Oj dana, oj dana, hej! Sprawdzian za sprawdzianem, za sprawdzianem sprawdzian A za tym sprawdzianem jeszcze jeden sprawdzian! Oj dana, oj dana, sprawdziany od rana Oj dana, oj dana, hej!

więcej nie znam.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:34:43+01:00
Język niemiecki trudna sprawa
akcent do gustu nie wszystkim przypada
lecz warto uczyć się tego języka
bo potem każdy do niemiec myka

Biologia rzecz ważna w życiu człowieka
każdy powinien wiedzieć co czeka
gdy ssak połączy się z gadem
gdy człowiek udusi się obiadem .

Geografia ważna jest dla każdego
poznasz bliskiego sąsiada swojego
Kontynenty , religie zapoznasz
Klimat z daleka szybko rozpoznasz.

Informatyka rzecz łatwa dla młodego
ale nie każdy ma zdolności do tego
Przydatna teraz dla społeczeństwa
bo bez niej się wcale łatwo nie mieszka.
9 4 9