Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:29:42+01:00
Chrystusowy krzyż ma dla mnie jako chrześcijanina ogromne znaczenie. Jest przedewszystkim znakiem miłości do mnie i znakiem obietnicy przyszłego zbawienia. Jest on równiez znakiem mojej przynależności do Kościoła, ale przedewszystkim do Boga i miłości jaką Go darzę.

Mam nadzieję, że pomogłam. :)
Pozdrawiam.
2010-03-18T21:32:14+01:00
Chrystusowy krzyż ma dla mnie ogromne znaczenie.. mam do niego wielki szacunek i poważanie...
to na nim umarł mój Zbawiciel
Poświęcił zycie aby nasz zbawić, abyśmy mogli pójśc do nieba i być z nim na zawsze...
krzysz powinien być dla nas czymś ważnym, nie tylko przedmiotem.
Sens krzyża jest rowniez bardzo głęboki...
Krzyż jest symbolem naszych grzechów pod których ciężarem Jezus upadał tak cięzko... musiał go zanieśc az na Golgotę, gdzie potem zmarł
Okazując szacunek krzyżowi niewątpliwie okazujemy go równiez Mistrzowi z Nazaretu

:)
2010-03-18T22:09:38+01:00
Jest on moją ucieczką, do niego mogę zawsze się modlić. Przypomina mi on o wielkim czynie, jaki wykonał Jezus. Oddał za nas życie.