Odpowiedzi

2010-03-18T21:28:45+01:00
Dla swoich dziadków zrobię wszystko. Bardzo ich lubie szczególnie dzidka kiedy gra ze mną w szachy/ babcie gdy robi mi smaczny obiad.
2010-03-18T21:29:18+01:00
Pomógł bym i z opieką nad domem i codzienymi żeczami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:07:15+01:00
Mojej kochanej babci, która to co dzień zmęczony swoją egzystencją, jest zadowolona, kupiłbym piękne, bawełniane ciapy.Dla mojego kochanego dziadka, który jeszcze pracuje, na pewno chciałbym, nauczyć go korzystać z komputera i grać z nim razem w gry komputerowe.