Odpowiedzi

2009-10-27T15:35:01+01:00
Kasia i Tomek maja rezem 26lat. Jednak roznica miedzy nimi wynosi 2 lata. Ile lat ma Kasia a ile lat ma Tomek. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:35:53+01:00
Ile lat ma Kasia, a ile Tomek jeśli razem mają 26 lat, a różnica pomiędzy wiekiem Kasi i Tomka wynosi 2?
2 3 2
2009-10-27T15:36:16+01:00
Kasia i Tomek mają razem 26 lat. Kasia jest o 2 lata starsza od Tomka. Oblicz ile lat ma każdy z nich.
2 3 2