Odpowiedzi

2010-03-18T21:31:51+01:00
Autorem słów jest Józef Wybicki , a hymn opowiada o Polsce ich żołnierzach i o tym jak wygraliśmy wojnę myślę, że to ci wystarczy.
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:33:26+01:00
Autorem słów "Mazurka Dąbrowskiego jest Józef Wybicki. Ta pieśń opowiada o czasach, gdy Polski nie było na mapach i Polacy mieszkający we Włoszech pragnęli wyzwolić swój kraj. Dlatego śpiewano: " Jeszcze Polska nie zginęła, kiedy my żyjemy, co nam obca przemoc wzięła, szablą odbierzemy".
24 4 24