Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:30:54+01:00
80 zł - tyle mają razem
45 zł - tyle ma jadzie
80 zł - 45 zł = 35zł - tyle ma krysia
1 5 1
2010-03-18T21:31:01+01:00
Krysia i Jadzia maja razem mniej niz 80 zl oszczednosci. Jadzia ma 45 zl. Ile pieniedzy moze niec Krysia?



x-pieniądze Jadzi
y-pieniędze Krysi

układ równania i nierówności :)
x=45
x+y<80

x=45
45+y<80

x=45
y<35

Krysia może mieć mniej niż 35 złotych
2 5 2
2010-03-18T21:31:31+01:00
X-suma jaką ma Krysia
y-suma jaką ma Jadzi
x+45=80
80-45=x
x=35
2 3 2