1.Wytłumacz:
gapić się jak cielę na malowane wrota
powiedzieć prosto z mostu
2.dobierz przysłówki bliskoznaczne :
dokładnie-
przyjemnie-
rozsądnie-
ciemno-
szybko-
smacznie-
regularnie-
barwnie-
wyjątkowo-
mocno-
Pomurzcie szybko !!! pliss... dam naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:51:17+01:00
1.Wytłumacz:
gapić się jak cielę na malowane wrota - patrzeć bezmyslnie
powiedzieć prosto z mostu - powiedziec cos wprost, niespodziewanie
2.dobierz przysłówki bliskoznaczne :
dokładnie-starannie
przyjemnie-miło
rozsądnie-przemyślanie
ciemno-mrocznie
szybko-energicznie
smacznie-pysznie
regularnie-systematycznie
barwnie-kolorowo
wyjątkowo-oryginalnie
mocno- dynamicznie,silnie
2010-03-18T21:54:29+01:00
1. gapić się jak,.. - przyglądać się komuś, czemuś z bezmyślnym zaciekawieniem
powiedzieć prosto...- powiedzieć coś wprost, wyraźnie
2
dokładnie- idealnie, starannie,perfekcyjnie
przyjemnie - miło
rozsądnie- mądrze
ciemno- mroczno
szybko- ekspresowo
smacznie-apetycznie
regularnie- systematycznie
barwnie- kolorowo
wyjątkowo- specjalnie
mocno- silnie