Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:34:35+01:00
Praca grupowa jest zawsze skuteczniejsza niż ta wykonywana samemu. Pierwszy argument jest taki, że wielu ludzi wykona szybciej taką pracę . Następnie można uzbierać różnorodne informacje a nie takie same o podobnym temacie.
7 4 7
2010-03-18T21:34:47+01:00
Poniwaz jak mowi przyslowie w kupie sila albo co 2 glowy to nie jedna szybciej wybuduje dom firma majaca 20 pracownikow niz jedna osoba albo szybciej rozwaze sie zadanie amtematyczne w 5 osob niz samodzielnie powniewaz wtedy zachodzi tak zwana burza mozgow i kazdy cos powie i szybciej wpadnie sie na wlasciwa odpowiedz. proste
pozdrawiam kuba1007p
6 4 6
2010-03-18T21:35:52+01:00
Np. w pojedynkę nie wybudujesz domu, zawsze się mówi co 2 głowy to nie jedna, tak samo w piłce nożnej jeden zawodnik nie wygra meczu.
7 3 7