Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:38:01+01:00
No tak ; pieniądze szczęscia nie dają.. ale tak się tylko mówi . .niektórym szczęście to tylko kasa. ! ; // ale liczy się również miłość pry=zyjaźń rodzina. to dla człowieka z dobrym sercem jest najważenijsze. pieniądze dają nam szczęscie bo bez nich chodzilibyśmy biedni głodnui i brudni.. , a z nimi możemy pozwolic sobie na nieco więcej.. ;)) najlepiej jest byśc szczęśclwym i miec duzo pieniędzy... tak by chyba każdy chciał.. dla niektórych liczą się tylko pieniądze.....
2009-10-27T15:38:04+01:00
Jak ktoś ma dużo pieniędzy to nie jest szczęśliwy
dają szczęście wtedy gdy ma się ich nie za dużo i nie za mało
:)