People celebrate many holidays in the United States, but Thanksgiving is probablly the most important. The day is an annual holiday in November when people tradiotionally give thanks for food. On Thanksgiving Day families and friends usuallyy get together for a large meal or dinner. The Thanksgiving holiday weekend is one of the busiest travel times of the year because people travel all over the country to be with their families. Traditional food includes turkey, potatoes, vegetables, gravy and pumpkin pie. People also collect food for people who are poor and hungry. Thanksgiving parades also take place in some cities including New York and Philadelphia.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:50:21+01:00
Jest wiele świąt w Stanach Zjednoczonych ale najbardziej popularnm jest Święto Dziękczynienia .Dzięń ten jest uznawany za dzień wolny , gdzie ludzie tradycyjnie dziękują za jedzenie.W dzień Dziękczynienia rodziny i przyjaciele zazwyczaj spotykaja się na obiedzie lub kolacjii.Jest to najprawdowopdobie najbardziej ruchliwy dzień w Stanach Zjednoczonych gdyż rodziny chcą spędzić ten dzień razem ze sobą.Tradycyjnym jedzienie są indyk, ziemniaki , warzywa , sos do indyka .Ludzie zazwyczja dają jedzenie biedzjejszym od siebie.W Święto Dziękczynienia organizowane są parady w miastach wliczając Nowy Jorki i Filadelfie.






2 5 2
2010-03-18T21:55:10+01:00
Zakładam, że chodzi o przetłumaczenie.

Mieszkańcy USA obchodzą wiele świąt, ale święto dziękczynienia jest prawdopodobnie najważniejsze. Obchodzi się je co roku w listopadzie; ludzie tradycyjnie składają wtedy Bogu podziękowania za jedzenie. W święto dziękczynienia rodziny i przyjaciele zazwyczaj spotykają się na duży posiłek lub obiad. Święto dziękczynienia jest dniem szczytu, jeśli chodzi o podróże, ponieważ ludzie jeżdża po całym kraju, aby być ze swoimi rodzinami. Tradycyjne jedzenie to indyk, ziemniaki, warzywa, polewka i placek dyniowy. Ludzie zbierają także jedzenie dla biednych i głodnych. Parady z okazji święta dziękczynienia odbywają się także w niektórych miastach, takich jak Nowy York, czy Filadelfia.
3 5 3