Uwaga najlepszemu daje szybko naj xxd
Zad 3/105 daję słowo klasa czwarta sp
Używając prostych rymów ułóz kilka rymowanek do pamiętnika.
przykład: rośnie w lesie miękki mech, jeśli mnie nie zechcesz to ci dla mnie pech.!
<szybkoo!>

2

Odpowiedzi

2010-03-18T21:52:44+01:00
Data i godzina poszły dziś do kina
dzień i noc pożarł smok
imię i nazwisko zwiało na lotnisko
na górze róże na dole fiołki my się kochamy jak dwa aniołki
jedzie miki do afryki wiezie z sobą pamiętniki a ja jeden mu zabrałem i do niego się wpisałem
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:55:30+01:00
Zawsze będziesz w sercu mym. Mam nadzieję, że też będę w twym.

W miłość wierzę, więc zawsze będę kochać cię szczerze.

Z życia wyciskam wszystko. Chce żebyś zawsze była blisko.

Robię sie czerwona jak poziomka. Na pamiątkę zostawiam ci kawałek słonka.

Kwiatki na łące. Moje serce jet przy tobie gorące.

Obłoczki mnie do snu koją. Jesteś najlepszą przyjaciółką moją!
3 3 3