1 . Równość _ = ^+> /• przekształć tak , aby wyznaczyć •

+ te znaczki to niewiadome . :d
a to , / , kreska ułamkowa ;p

2. 和 宏 ( czyt. Kazuhiro) , gimnazjalista z Japonii , pokazywał polskim kolegom, jak wyglądałoby przekształcenie w alfabecie japońskim.
Ze wzoru :
λ = 宏 / 壱 * 八
miał obliczyć 八. Znajdź błąd w jego rozwiązaniu . Czy potrafisz podać prawidłowy wynik ?


jego rozwiązanie:

λ = 宏 / 壱 * 八 /: 宏
λ / 宏 = 壱 * 八 / : 壱
八 = λ / 壱 * 宏



3

Odpowiedzi

2010-03-18T21:50:42+01:00
Λ = 宏 / 壱 * 八 /: 宏
λ / 宏 = 壱 * 八 / : 壱
八 = λ / 壱 / 宏
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:51:27+01:00
Ad1.
_ = ^+> /• // * ^+>
•=_^+>

Ad 2
λ = 宏 / 壱 * 八 // :宏
λ /宏 =壱 * 八 // *1/壱
λ /宏*1/壱=八

pozdrawiam kuba1007p

Licze na naj :d zadanie jest na 100% dobrze
65 4 65
2010-03-18T21:52:33+01:00
(λ = 宏 / 壱 * 八) / * (壱 * 八)

λ壱 八=宏 / :λ壱
八=宏/λ壱

14 2 14
Co po chińsku mam to pisać zapierdziela