Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:53:26+01:00
Więc trzeba im pomagać, wspierać innych ludzi. Sznować ich jak siebie samego i tak samo ich traktować
2010-03-18T21:53:34+01:00
Poprzez przykazania borze np 10 przykazan
2010-03-18T21:54:30+01:00
Przykazań lepiej nie wprowadzać w życie dosłownie , trzeba raczej doszukać się odzwierciedlenia gdyż nawet gdy się ich stosujemy ale ich nie rozumiemy to nie ma żadnego sensu alepiej znaleśc rozwiąznie w prostych czynach które rozumiemy .