Odpowiedzi

2010-03-18T22:01:48+01:00
PbO2 + C = Pb + CO2
oto cala reakcja
moze byc tez
PbO2 + 2C = Pb + 2CO
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:15:24+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
PbO2 + C---->Pb + CO2
tlenek ołowiu(IV) + węgiel---->ołów + tlenek węgla(IV)

Jest to reakcja wymiany pojedynczej