Odpowiedzi

2010-03-18T22:03:29+01:00
-chęc wyzwolenia stolicy przez Armię Krajową z pod okupantów
-chęć utworzenia niepoległego państwa(Polski)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:10:41+01:00
-ze względów politycznych,
-zaczęło się rozbrajanie oddziałów Armii Krajowej ,
-aresztowano oficerów oraz żołnierzy na terenach zajętych już przez Armię Czerwoną,
-rosjanie zajmowali podwarszawskie miejscowości: Radości, Miłosnej, Okuniewa, Wołomina i Radzymina,
1 4 1