Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:02:29+01:00
Rzucić rękawice rycerską- rzucić wyzwanie
kruszyć kopie -stanąć w obronie kogoś
parodia-naśladowanie czyjegoś stylu pisarskiego w celu ośmieszenia go
Donkiszoteria-postawa życiowa,którą charakteryzuje marzycielstwo, brak trzeźwości w ocenianiu ludzi i sytuacji
Ballada-utwór epicko liryczny wywodzący się z pieśni ludowych
Liczę na najlepsze:)
2 5 2
2010-03-18T22:03:11+01:00
Rzucic rękawice rycerską to rzucic wyzwanie ;)
a parodia to coś smiesznego
1 5 1