Witam. Bardzo potrzebuję w jak najszybszym czasie zad. 3, które jest w załączniku związane z roztworami, oraz drugie zad. 3 które jest na załączniku gdzie znajduję sie również zad. 2 ktore potrzebuje. Oferuje 96 pkt. to duzo !!! Pomocy!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T23:17:52+01:00
2.
1 zbiór:
-x>5
x<-5
5-x>0
2 zbiór:
x>-5
x+5>0
-x-5<5
3 zbiór:
x<5
x-5<0

2.
a)2x≤-3-x
3x≤-3 /:3
x≤-1
b) Tu jak wpadne to zaraz napisze.


3.
a)Stary roztwór
stężenie - 2%
masa soli - 0,12kg
masa roztworu -6kg

Nowy roztwór:
stężenie - 5%
masa soli - 0,12+x
masa roztworu - 6+x

Równanie:
5%=[(0,12+x)*100%]/6+x

b)Stary roztwór
stężenie - 2%
masa soli - 0,12kg
masa roztworu - 6kg

Nowy roztwór:
stężenie -5%
masa soli - 0,12
masa roztworu - 6-x

Równanie:
5%=(0,12*100%)/6-x
1 5 1
2010-03-18T23:26:09+01:00
A)stary roztwór:
masa soli 2%*6=0,02*6=0,12kg
masa roztworu:6 kg
nowy roztwór:
stężenie 5%
masa soli x+0,12
masa roztworu: 6+x
równanie: 5%(6+x)=x+0,12

b)stary roztwór:
stężenie :2%
masa soli 2%*6=0,02*6=0,12kg
masa roztworu:6 kg
nowy roztwór:
stężenie 5%
masa soli: 0,12 -{bo odparowujemy wodę i jej masa sięzmiejsza}
masa roztworu: 6-x
równanie:
5%(6-x)=0,12

zad1
a)
2x O-x
rozwiązując:
2x+x O
3x O /:3
ma wyjsc x<=1 = z rysunku, więc w puste miejsce wstawiamy <= a w O 3

b) O-x 5
-x 5-O /:(-1)
x>2 tak ma wyjść więc zwrot < ( bo dzielimyprzez liczbę ujemną a w O 7
1 5 1