Odpowiedzi

2010-03-18T22:11:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:13:18+01:00
PbO₂ + C -> Pb + CO₂

Jedna cząsteczka tlenku ołowiu (IV) reaguje z jednym atomem Węgla i daję jedne atom ołowiu i jedną cząsteczkę tlenku węgla(IV)
4 5 4
2010-03-18T22:14:02+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
PbO2 + C---->Pb + CO2
tlenek ołowiu(IV) + węgiel---->ołów + tlenek węgla(IV)

Jest to reakcja wymiany pojedynczej
3 4 3