Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:11:29+01:00
Moim skromnym zdaniem grafiti, to nic innego jak zwykły przejaw braku kultury.Dlaczego tak sądzę ? Grafiti najzwyklej rysują, osoby, niedowartościowane, na blokach, murach innych osób, które potem muszą to zmywać.
2010-03-18T22:11:42+01:00
Grafiti to rodzaj malarstwa które przedstawia wielobarwne napisy o róznych znaczeniach takich jak : HWDP, JBK itd. Malują je najczęściej ziomale z osiedla ale i także ludzie porzadni. Sa nawet miedzynarodowe zawody w tworzeniu grafiti.