Hej Kochani !
Mam problem. Możecie rozwiązać jeden przykład:

a) 1,5 % wynosi 12

1,5 % z x=12 , i trzeba obliczyć ile wynosi x , ale nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić, więc proszę obliczcie ten przykład w całości, ale prawdiłowo, bardzo mi na tym zalezy , ! ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:14:24+01:00
1,5 % z x=12
1,5/100 *x = 12 |*100
1,5*x = 1200 |:1,5
x = 800

2010-03-18T22:15:12+01:00