Odpowiedzi

2010-03-18T22:13:09+01:00
Oznacza to że Rzym był centrum rozwoju handliu i że pełnił bardzo ważną role w świecie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:14:29+01:00
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu' - tak po krótce chodzi o to, że Rzym jest jednym z pierwszych miast i po prostu wszystkie drogi, które były budowane zostały łączone z Rzymem
1 5 1
2010-03-18T22:14:48+01:00
Swego czasu, wszystkie rozbite wioski, oraz małe hodowle, miały drogi do Rzymu, stąd też wzieło się to określenie.
1 2 1