Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:28:25+01:00
A) Irak-podzwrotnikowa,kawalek zwrotnikowej
b)Wielka Brytania - umiarkowana
c)Grecja -kawalek umiarkowanej,podzwrotnikowa
d)Wietnam-kawalek podzwrotnikowej,zwrotnikowej i kawalek rownikowej
e)Kamerun-rownikowa
f)Isladnia - kawalek umiarkowanej,okolobiegunowa
g)Kazachstan-umniarkowana
i)Somalia-rownikowa
-


zad.2
-roczny przebieg opadow,
-roczny przebieg temperatury,
-zaleznosci dwoch elementow klimatu do siebie,
-roczny przebieg cisnienia.



mam nadzieje ze moglam pomoc.pozdrawiam dorottek ;*
2010-03-18T22:35:27+01:00
Zad 2.
-?
-strefę klimatów
-roczną sumę opadów atmosferycznych
-roczną temperaturę powietrza



a) Irak-podzwrotnikowych
b)Wielka Brytania-umiarkowanych
c)Grecja-podzwrotnikowych
d)Wietnam-równikowo-zwrotnikowych
e)Kamerun-równikowych
f)Isladnia-okołobiegunowych
g)Kazachstan-umiarkowanych
i)Somalia-równikowych