Odpowiedzi

2010-03-18T22:19:21+01:00
Wiersz ten będzie głupawy
Trochę długi, ale ciekawy.
Napiszę go w minutę
A potem zapuszczę dobrą nutę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:23:07+01:00
Miłość
Miłość jest jak płomień jasny
w sercu kawałek bardzo ciasny,
Jest słońcem w pochmurny dzień,
i nadzieją na życia kres.
Niewyobrażalnym szczęściem
i radości odzwierciedleniem
Miłość się dzieli
na miłość matczyną
oraz na miłość dziewczyny do chłopaka
lub na odwrót.
Miłość dwóch ludzi połączona razem,
rozwali nawet największe zło!
Więc kochajmy się dziewczęta
Więc kochajmy się chłopczyki!!!!
1 5 1