Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:15:20+01:00
Ból, powrót) - potocznie, tęsknota za ojczyzną (krajem ojczystym), a także, tęsknota za czymś przeszłym, co utrwaliło się w pamięci lub do czegoś, co wyobrażono sobie w marzeniach. Nostalgia jest pojęciem szerokim. Zahacza o wiele dziedzin na pograniczu psychologii, filozofii czy kultury i sztuk


licę na naj :pp :)
2010-03-18T22:15:20+01:00
Prawdopodobnie chodziło ci o "nostalgię". Jest to tęsknota za ojczyzną!
2010-03-18T22:16:51+01:00
Nie ma czegos takiego jak nastagia jest nostalgia o jest to tesknota za ojczyzną
nostalgia byla w piosence niemena, grechuty albo szczepanika niestety nie pamietam