Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:21:12+01:00
Jeśli linijka miała 2,5cm to spójrz na rysunek pierwszy i trzeci. Wysokość rombu musi wynosić 2,5cm.
z rysunku 2 można wywnioskować, że długość jednego z boków ma 3cm. w rombie wszyskie boki są równe.
wzór na pole rombu
p=a*h
h-wysokość
a-długość boku
p=3*2,5=7,5

Odp. wysokość wynosi 2,5cm , a pole wynosi 7,5cm2
5 4 5
2010-03-18T22:23:44+01:00
2,5 cm wysokość

P=a*h
P=3 * 2,5
P=7,5 cm kwadratowych


[tez tak maluje romb xD]
6 3 6