Odpowiedzi

2010-03-18T22:22:03+01:00
Moim zdanie Stanisław August Poniatowki to po prostu zdrajca. Podpisał ustawe po której polska straciła niepodległość. To według mnie był błąd. Polska powinna być niezależna. Był on naciskany przez innych, ale przecież był królem nie musiał słuchać innych. Nie powinien dać się do tego nakłonić po tym wydarzeniu Polska zginęła z mapy świata. To był niewybaczalny błąd.

Tak sądze xD
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:26:19+01:00
Moim skromnym zdaniem król Stanisław August Poniatowski, powinnien być uznawany za zdrajcę.Pierwszym argumentem, który przemawia za tym, że jest zdrajcą - kiedy Polska była atakowana przez inne kraje ten uciekł do swojej prawowitej ojczyzny tj. Rosji.Ponadto król ten został przecież wniesiony na tron przez władców Rosji.Król zrobił bardzo mało dla państwa Polskiego.Nawet jego słynne obiady czwartkowe, nie namówią mnie, na to, że tego króla można uznać jako bohatera.Prawdziwym bohaterem można nazwać Bolesława Chrobrego, czy innego władzce piastowskiego, ale nie Stanisława Augusta Poniatowskiego.
5 4 5