Odpowiedzi

2010-03-18T22:24:41+01:00
Tak jest wiele tzw. rasistów nie tolerujących ludzi innych "ras" to przyczynia sie do wielu nawt międzynarodowych konfliktów. Między wyznawcami religii też zachodzą spory.

mam nadzieję ze pomogłęm xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:28:23+01:00
Zjawiska zagrażające pokojowi na świecie:
- terroryzm, działania Al-kaidy
- próby jądrowe, testowanie nowej broni
- budowanie bomby atomowej
- konflikty na tle religijnym
- konflikty na tle rasowym