Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:45:45+01:00
Elektryzowanie ciał przez dotyk

Elektryzowanie ciał przez dotyk polega na dotknięciu ciałem naelektryzowanym ciała obojętnego. W wyniku tego obojętne ciało elektryzuje się takim samym rodzajem ładunku, co ciało naelektryzowane.
1 5 1
2009-10-27T15:55:14+01:00
B)elektryzowanie przez dotyk
Elektryzowanie ciał przez dotyk polega na przejściu nadmiaru elektronów z jednego ciała na drugie.
1 5 1