Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:42:17+01:00
Np. początek XIV wieku to lata ok 1301-1339, środek XIV wieku to lata ok 1340 - 1380 , koniec XIV wieku to lata ok 1381-1400

Milenium - inaczej tysiąclecie, jednostka czasu określająca tysiąc lat.
Stulecie- inaczej wiek, jednostka czasu określająca 100 lat
2 5 2
2010-03-18T22:43:32+01:00
Początek - pierwsza połowa
srodek- połowa
koniec- druga polowa

milenium- rowna data np.2000
stulecie-okres stu lat

największy milenium potem stulecie
2 5 2