Odpowiedzi

2010-03-18T22:43:45+01:00
Ponieważ są to lasy które Wytwarzają Najwięcej Tlenu Na ziemi .

Krótko i na temat ; )
Pozdrawiam.
6 3 6
2010-03-18T22:44:30+01:00
Ponieważ tam magazynuje się ponad połowę tlenu na świecie.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:45:03+01:00
Lasy na terenach rownika maja znakomite warunki do rozrastania sie. Rosnie tam wiale roslin o wielu odmianach. W procesie fotosyntezy produkują one bardzo dużo tlenu niezbednego do zycia ludzi.
6 4 6