Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:51:43+01:00
-5,75 + 4 2/3 - 2 1/4 -(- 3 1/3) =
-5¾+4⅔-2¼+3⅓=
-5i9/12+4i8/12-2i3/12+3i4/12=
0
2010-03-18T22:53:55+01:00
-5,75 + 4 2/3 - 2 1/4 -(- 3 1/3) = -5 ¾ +4⅔ -2¼+3⅓= -5 9/12+4 8/12 -2 3/12 +3 4/12=m -1 1/12 +1 1/12 =0
2010-03-18T22:58:53+01:00
-5,75 + 4 2/3 - 2 1/4 -(- 3 1/3) = ...........
-23/4 + 14/3 - 9/4- (- 10/3)= -13/12 - 9/4 + 10/3 = -40/12+10/3=0/12=0
1 1 1