Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T23:21:49+01:00
Kuba wybiera się na wakacyjną wycieczk, której koszt ma wynośic 285 zł. Uzbierał już 120 zł i co miesiąc odkłada po 15zł. Ile minimalnie miesięcy oszczędzania wystarczy, aby Kuba zebrał kwotę potrzebną na wyjazd?

285 - 120 = 165 zł mu brakuje
165 : 15 = 11 miesięcy musi oszczędzać
2 3 2
2010-03-18T23:22:16+01:00
285-120=165
165:15=11
Odp. 11 miesięcy.
1 1 1
2010-03-18T23:22:34+01:00
Kuba wybiera się na wakacyjną wycieczk, której koszt ma wynośic 285 zł. Uzbierał już 120 zł i co miesiąc odkłada po 15zł. Ile minimalnie miesięcy oszczędzania wystarczy, aby Kuba zebrał kwotę potrzebną na wyjazd?

285-120=165
165:15=11

minimum 11 miesięcy
1 1 1