Odpowiedzi

2010-03-18T23:47:13+01:00
* wyjmij ładowarkę z gniazdka, jeśli jej nie używasz (albo kup ładowarkę słoneczną)
* zakręcaj wodę przy myciu zębów lub goleniu (inaczej tracisz 9 litrów wody na minutę!)
* wyłączaj zasilanie AGD, które są na "stand by" (telewizory, dvd)
* włóż do torebki czy teczki torbę na zakupy wielokrotnego użytku, wtedy unikniesz korzystania z jednorazówek w sklepie
* wymień żarówki na energooszczędne (w pomieszczeniach, gdzie na ogół przebywasz dłużej niż 6 minut)
* wietrz mieszkanie dokładnie, ale krótko!
* zrezygnuj dziś z kotleta... Wyprodukowanie 1 kg wołowiny oznacza zużycie 100.000 litrów wody!

*Drukuj dwustronnie

* Gotuj w czajniku tylko tyle wody, ile potrzebujesz

*Wyłączaj komputer, kiedy odchodzisz od niego na dłużej niż pół godziny.

*Jadąc do pracy wybierz rower lub komunikację publiczną (jeśli musisz jechać samochodem, podrzuć kogoś kto mieszka obok)

*Nie zostawiaj ładowarki do telefonu w gniazdku.

*Kup kawę i herbatę z certyfikatem Sprawiedliwego Handlu do swojego biura
26 1 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T23:59:55+01:00
WYNOSZENIE ŚMIECI, MYCIE NACZYŃ, WYJŚCIE Z PSEM, ZAKUPY, POSPRZĄTANIE, POMOC INNYM, ZABAWA Z MŁODSZYM RODZEŃSTWEM, POMOC CHORYM, ROZMOWA Z KIMŚ BLISKIM, POMCOC UBOGIM, ZAŁATWIENIE JAKIEŚ SPRAWY ZA KOGOŚ JEŚLI NIE MOŻE, POMOC KOLEDZE Z KLASY W ZADANIU, BYĆ GRZECZNYM WOBEC RODZICÓWI NAUCZYCIELI, POMOC W PRZYGOTOWANIU OBIADU, WYJŚĆ Z KIMŚ KTO JEST NA WÓZKU NA SPACER, ZAOPIEKOWAĆ SIĘ PRZEZ CHWILKJĘ DZIECKIEM ZNAJOMYCH, POŻYCZYĆ KOMUŚ ZESZYT, POCZYTAĆ BAJKĘ MŁODSZEMU BRATU, POSPRZĄTAĆ POKÓJ RODZICÓW, PODLAĆ KWIATY!!
18 4 18