Odpowiedzi

  • neli
  • Początkujący
2009-10-27T15:53:24+01:00
Odp.Materac 30-4,50=25.50 ,*8-1,20=6.80 ,24-3.60=20.40.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:55:11+01:00
30zl*0,15=4,5zl 30zl-4,5zl=25,5zl
8zl*0,15=1,2zl 8zl-1,2zl=6,8zl
24zl*0,15=3,6zl 24zl-3,6zl=20,4zl
2009-10-27T16:12:49+01:00
Materac:
30zł-100%
x - 85%
x=(30*85):100=25,5zł

piłka:
8zł-100%
x-85%
x= (8*85):100=6,8zł

parasol:
24zł-100%
x= 85%
x=(24*85):100=20,4zł
;)
1 5 1