Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:48:34+01:00
Polesie Lubelskie - Poleski Park Narodowy, 2 parki krajobrazowe

Polesia Wołyńskiego- 3 parki krajobrazowe, 12 rezerwatów przyrody

Wyżyna Lubelska - Kazimierski Park Krajobrazowy, Kozłowiecki Park Krajobrazowy, Krzczonowski Park Krajobrazowy, Nadwieprzański Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy „Pojezierze Łęczyńskie”, Wrzelowiecki Park Krajobrazowy

Wyżyna wołyńska - ...

Kotlina Sandomiesrka - 2 leśne parki krajobrazowe: "Park Krajobrazowy Lasy Janowskie", "Park Krajobrazowy Puszczy Solskiej" oraz 24 rezerwaty przyrody

2 5 2
2010-03-19T15:39:59+01:00
Tu masz parki narodowe: Polesie Lubelskie-Poleski PN
Polesie Wołyńskie-Roztoczański PN
Wyżyna Lubelska-Roztoczański PN
Wyżyna Wołyńska-Roztaczański PN
Kotlina Sandomierska-Ojcowski PN
5 3 5