Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T07:03:41+01:00
Dlatego że w miejscu w którym jest położona Japonia. Sa dwie sasiadujace sie płyty tektoniczne. Z tego powodów wystepują trzesienia ziemii oraz liczne wulkany. Co za tym idzie że z trzesień ziemii biorą się fale tsunami.
8 2 8
2010-03-19T07:19:45+01:00
Trzęsienie ziemi są tam dlatego bo są tam dwie płyty które nachodzą na siebie tworząc wstrząsy .
Jest tam bardzo dużo czynnych wulkanów które często wybuchają głownie to małe wybuchy.
8 2 8