Ułóż budżet plan (business plan) swojej własnej firmy.
Ma się znajdować takie coś jak:
skąd wezmę pieniądze na otwarcie firmy,
piniadze na dalsze properowanie
czym bedzie sie firma zajmowac
na co bede wydawal pieniadze
jakie uslugi bede oferowal
ilu pracownik zatrudnie.
No i trzeba wymyślić brazne w jakiej bede pracowal.
Daje naj

2

Odpowiedzi

2010-03-19T21:49:58+01:00
Plan budżetu firmy Window

Firma Window , zajmuje się wyrabianiem drzwi i okien na zamówienie.

- pieniądze na dalsze poroperowanie można wziąść przez znalezienie inwestora i pobieranie większych zamówień.

-pieniądze będe wydawał na pensje dla pracowników i wydatki związane z prowadzeniem firmy.

- We firmie Window będzie około 11 pracowników

Branża : budownictwo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T21:51:41+01:00
- zakładasz firmę - gospodarstwo agroturystyczne "Pod gruszą" oraz uprawę bio - ekologicznych warzyw, roślin
- pieniądze dostajesz z Funduszy Europejskich, weźmiesz także niewielką pożyczkę jako zabezpieczenie
- firma będzie organizowała wczasy na łonie natury, sprowadzała i oferowała wczasowiczom jedzenie, które dzięki czystości terenu itd. otrzymało nagrodę i certyfikat
- pieniądze wydasz na reklamę oraz sponsorowanie pobytu w gospodarstwie chorym dzieciom
- zatrudnisz kilkunastu pracowników, zależy ile chcesz mieć osób prowadzących gospodarstwo, jakie ono ma być duże itd. proponuję tez jedna osobę o reklamy i PIRu